luni, 31 august 2009

altceva..........


oare ce culori ar trebui sa aiba iubirea? iubirea mea are culoarea galbena. Pe ce ma bazez? poi asta e culoarea ce mi apare cand ma uit spre el.....:) Dar oare e iubire..ma poti intreba desigur. atunci ce poate fi? Intr-adevar e altceva decat pana acum.....nu mai am fluturi in stomac, nici neincrederea nu mai imi da tarcoale si nici mii de intrebari....e altceva. E un sentiment de caldura, siguranta, incredere...oare sentimentele astea alcatuiesc iubirea? eu asa cred...... E lumina care ma atrage precum un fluture.....
Am trait multe povesti pana acum, in naivitatea mea,destul de intens.... dar ma simt ca la prima poveste. e parca aceeasi poveste copilaroasa si inocenta, zbuciumata...dar mult mai sincera. Nu mai e poveste plina de intrebari si nesiguranta. nici povestea umilitoare si nici povestea dureroasa... E mai presus. E povestea care a pus punct naivitatii, copilariei si mi a dat sansa sa o iau de la cap fara compromisuri si fara umilinte... Ma simt tare norocoasa ca l am cunoscut. Ajunsesem intr-un stadiu destul de penibil, acceptand orice doar pt a ma simti un pic iubita..ma minteam singura.....pfffff.....ma infurii pe mine numai cand ma gandesc. Ajunsessem sa nu mai cred in iubire....o denaturasem....si ma consideram o copilita prostuta. fat frumos nu exista.....
si totusi exista...si nu va mint. nici pe mine nu ma mint...imi pierdusem speranta si totusi..el era acolo, langa mine. Acum sunt tare fericita si pot crede iar in povesti de dragoste, in printese si in printi..... Daca ati putea si voi sa nu renuntati, sa nu va lasati mintite de broscoi..care nu se vor transforma nicicand in feti frumosi.....v ati scuti de multa suferinta, si n ati mai face greseli pe care sa le regretati... Eu la concluzia asta am ajuns. Am suferit mult cautand, dar iubirea vine cand nu o cauti.....si e exact cum imi doream. pentru iubirea adevarata nu tre s faci compromisuri......sa te umilesti. daca simti macar un pic invers, inseamna ca tre s mai astepti.
va doresc fericirea si multumirea pe care o simt eu in acest moment.........have a nice story;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu