sâmbătă, 4 iulie 2009

timpul nu mai avea răbdare deloc.............

zilele astea m am gândit mult la ele..... asta poate pentru că se apropie sfârșitul drumului împreună.....eu sper să mă inșel dar gândul nu mi dă pace.......își vor mai aminti mai târziu? cum să fac să nu le las s uite..? Le-am fost prietenă .....rea sau bună....nu contează..ce contează e că mă vor înlocui... și nu pentru că vor asta ci pentru că timpul nu ne mai permite să fim împreună....... E de nesuportat acest gând......că totul se skimbă..... Kiar și eu.......
Prima, floarea soarelui împânzind lumină și senzualitate în jur mi-a atras atenția prin masca purtată ca să mă țină deoparte. ce nu știa ea că imi place să insist.....nu a trebuit decât s-o păcălesc o singură dată să-o dea jos...că nu a mai avut scăpare vrând nevrând..s-a ales cu mine pe cap.... De atunci am avut cu cine să mi împart cele mai ascunse gânduri, kiar si cele perverse:)):P Mi-am exersat pe deplin ironiile pe ea... iar ea mereu îmi făcea jocul. Părând întodeauna ca știe ce vrea .... mereu alegea drumul cel riscant. Din păcate uita că poate să abandoneze oricând. Mereu rece ca soarele de primăvară adora să fie încălzită:) fără să ofere nimic în skimb.....Tare ca piatra dar usor de manipulat. Nu stia cum să ofere sprijin dar stia să te fac să intelegi ca mereu există o soluție. mereu am putut avea incredere în ea....incapabilă sa trădeze sau sa ma minta...incapabilă sa mă dea la o parte..si totusi.....kiar si ea se skimbă. nu pentru că vrea ci pentru că n are de ales.... sau poate pentru că ar trebui să căutăm mereu mereu altceva.........sa devenim mai buni. Nu-i doresc decât să învețe că se poate fără compromisuri..........
A doua, ca o flacără în noapte, cu ochii ei mari lucitori, plini de viață dar selectivi..... foarte transparentă..... Stii ce gândeste doar când o privesti... stii dacă ii esti prieten sau nu, daca esti interesant sau nu. soarta ne- a apropiat impotriva vointei noastre. cred că la inceput nu ne am plăcut deloc. prea simplă pentru ea, prea ușor de ghicit pentru mine. Cu timpul...offf, tot el....desi ne am luptat din răsputeri...am ajuns sa depindem una de alta..cel putin din punctul meu de vedere. Eram singura care se lupta s-o suporte :P era singura care dorea să mă manipuleze, tinandu ma aproape:) Era singura care imi dădea apropierea de care aveam asa nevoie, acea apropiere pe care doar surorile o pot da..... eram singura care n-o părăsea, kiar dacă eram izbitor de diferite. de la ea am invatat multe....cum sa risc, ca nu pierd nimic daca sunt mai hotărata, m a facut mai ambitioasa, mai rea poate:p....mai selectiva. Doar acum, cand scriu lucrurile astea am gasit raspunsul la intrebarea care mă tot macina..cum poti sa ai 2 prietene deodata: de fapt ..n aveam... Am de fapt o prietena si o sora . care-i diferența? poi este...
pe prietena o alegi tu...din cauza asemănărilor, deosebirilor si a increderii IAR pe sora ti-o da soarta.......ca sa fie acolo sa ti manance zilele:) vrand nevrand..imparti orice cu ea.....kiar si certurile:)) de care esti legat pana la sfarsitul vieții kiar daca uneori vrei sa scapi de ea, sub influența imaturității. O soră buna si rea in acelasi timp....
sunt norocoasa ca le am intalnit, si mă bucur ca m au insotit pe drumul facultății..un drum plin de: camin, lacrimi, zambete, bulevarduri, băieți, dusuri, coline, j-uri, examene, polițiști, francezi, mincinoși, găini, striperi, fustite, beri, călătorii, avioane, iubiti cu prietene, 3in1, nopti nedormite, dimineti somnoroase, controlori, bilete nefăcute, raliuri, scenete, inimi frante, transformări, declaratii, tzupisori, rami, marii.....luane:),, regrete, pierderi.....sentimentale:), deceptii, poieni, ski-uri, patine, doctori, sigisoara, sibiu, italia, rasnov, solomon, despărtiri, adio, tabara, concerte, bowling, pizze hot, certuri...........pfff si cate ar mai fi.
Tot impreuna ne am gasit alesul...... sau presupusul ales.... Chiar daca acum suntem sigure, cine stie,,viața e imprevizibila.... Important e sa fim pregatite pentru ce va urma..sa lasam loc si imprevizibilului.... Acest sfarsit ne găseste mai mature..deci in 3 ani..practic am crescut impreuna si ne-am skimbat una pe alta.... Acum nu ne rămane decat sa luam ce-i mai bun una de la alta si....si să infruntăm drumul ce vine...
Eu nu va voi uita niciodata si va iubesc.........................................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu